{
"boek": [
{
"titel": "Iedereen praat erover",
"ondertitel": "Hoe je de kracht van mond-tot-mondreclame optimaal benut",
"abstract": "Dit is het eerste boek dat <b>verder gaat dan de vraag waarom</b> mond-tot-mondreclame belangrijk is. ",
"samenvatting": "Dit is het eerste boek dat <b>verder gaat dan de vraag waarom</b> mond-tot-mondreclame belangrijk is. \r\n\r\nMarketing gaat er in de kern om dat je mensen iets geeft wat zo waardevol is dat ze erover willen praten met anderen. Waardoor jouw boodschap een groter bereik krijgt. Dat kan door een onderscheidend product of een geweldige beleving. En dat hoeft niet altijd veel te kosten. Ga op zoek naar de kleine details die het verschil maken. Zorg voor een goede reden waar iedereen over praat, zelfs als jij er zelf niet bij bent.\r\n\r\nDit boek leert je HOE je vanuit jouw rol als ondernemer, manager of marketeer een effectieve strategie kunt ontwikkelen, gericht op het creëren van ambassadeurs onder klanten en medewerkers voor jouw organisatie.\r\n\r\nZorg dat je een eerlijk, oprecht én verdedigbaar verhaal hebt dat jouw doelgroep wil horen en je concurrentie niet zomaar kan kopiëren. Een verhaal waar jouw doelgroep bij wil horen en dat ze spontaan delen met familie, vrienden en collega’s. \r\n\r\nIs dit boek alleen voor marketeers? Zeker niet. Ben je ondernemer, leidinggevende of werkzaam in sales, communicatie, personeelszaken of klantenservice? De inzichten, voorbeelden en tips kun je ongetwijfeld herkennen en inzetten in je dagelijkse werk.\r\n",
"taalvermelding": "Nederlands",
"europrijs": 29.95,
"bindwijze": "paperback",
"rating": "",
"trefwoord": [
"reclame",
"mond tot mond reclame",
"mond tot mondreclame"
],
"rubriek": "Marketing",
"ean": "9789083359144",
"boekstatus": 0,
"druk": 1,
"titelserie": null,
"andere-bindwijzen": "",
"leverbaarheid": "Direct leverbaar",
"uitgever": "Sequoia Uitgevers (Rob de Groot)",
"verschijningsdatum": "2024-12-03T00:00:00+01:00",
"verkooppositie": 17,
"auteur": [
{
"naam": "Rob de Groot",
"url": "https://www.managementboek.nl/auteur/16503/rob-de-groot?affiliate=43568",
"foto": "https://i.mgtbk.nl/auteur/16503-500x300.jpg?_=0_1"
}
],
"url": "https://www.managementboek.nl/boek/9789083359144/iedereen-praat-erover-rob-de-groot?affiliate=43568",
"bestel": "https://www.managementboek.nl/winkelkar?bestel=9789083359144&affiliate=43568",
"img": "https://i.mgtbk.nl/boeken/9789083359144-920x960nbst.jpg?_=8ed1c19a_3"
},
{
"titel": "Superfijne klanten",
"ondertitel": "Hoe kom je eraan?",
"abstract": "Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin!",
"samenvatting": "Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken.\r\n\r\nMaar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze vanzelf naar je toekomen? Jos Burgers legt fijntjes uit dat hopen geen beste strategie is: je zult er iets voor moeten dóén. Zijn advies: stop met werken voor klanten waar je het alleen maar druk van krijgt en kies voor een eigentijdse strategie die leidt tot mond-tot-mondreclame.\r\n\r\nIn zijn nieuwste boek 'Superfijne klanten' legt bestsellerauteur Jos Burgers uit hoe ambassadeurs ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen en waarom deze strategie juist in dit digitale tijdperk de toekomst heeft. Hij geeft antwoord op: Hoe zorg je ervoor dat meer ambassadeurs je vaker aanbevelen? Wat kun je doen om de effecten van gratis mond-totmond reclame te versterken? En waarom is het verstandig superfijne klanten een voorkeursbehandeling te geven? Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is je schaarse middelen als tijd en geld op een andere, slimme manier in te zetten.",
"taalvermelding": "Nederlands",
"europrijs": 20.99,
"bindwijze": "gebonden",
"rating": "",
"trefwoord": [
"klantgerichtheid",
"klantenbinding",
"klanten winnen"
],
"rubriek": "Marketing",
"ean": "9789089657183",
"boekstatus": 0,
"druk": 1,
"titelserie": null,
"andere-bindwijzen": "",
"leverbaarheid": "Direct leverbaar",
"uitgever": "Van Duuren Management",
"verschijningsdatum": "2024-03-11T00:00:00+01:00",
"verkooppositie": 2,
"auteur": [
{
"naam": "Jos Burgers",
"url": "https://www.managementboek.nl/auteur/159/jos-burgers?affiliate=43568",
"foto": "https://i.mgtbk.nl/auteur/159-500x300.jpg?_=79e1ed3b_1"
}
],
"url": "https://www.managementboek.nl/boek/9789089657183/superfijne-klanten-jos-burgers?affiliate=43568",
"bestel": "https://www.managementboek.nl/winkelkar?bestel=9789089657183&affiliate=43568",
"img": "https://i.mgtbk.nl/boeken/9789089657183-920x960nbst.jpg?_=none_5"
},
{
"titel": "ChatGPT als tweede Brein",
"ondertitel": "ChatGPT en AI in je schrijfproces",
"abstract": "Wil je ChatGPT optimaal inzetten in je schrijfproces? Leren hoe je je beste prompts schrijft? Hoe je een eigen versie van ChatGPT bouwt? Ontdek in dit boek hoe je veel tijd bespaart in je schrijfproces en contentcreatie.",
"samenvatting": "Wil je ChatGPT optimaal inzetten in je schrijfproces? Leren hoe je je beste prompts schrijft? Hoe je een eigen versie van ChatGPT bouwt? Ontdek in dit boek hoe je veel tijd bespaart in je schrijfproces en contentcreatie.\r\n\r\nNa het lezen van dit boek:\r\n- Weet je hoe je ChatGPT effectief inzet in je schrijfproces\r\n- Weet je hoe je een goede prompt schrijft\r\n- Ontdek je de kracht van de minusmethode-prompt om teksten te verbeteren\r\n- Schrijf je prompts die repeterende taken overbodig maken\r\n- Bouw je je eigen versie van ChatGPT ",
"taalvermelding": "Nederlands",
"europrijs": 29.95,
"bindwijze": "paperback",
"rating": "",
"trefwoord": [
"brein",
"ChatGPT",
"AI",
"schrijfproces",
"contentcreatie"
],
"rubriek": "Marketing",
"ean": "9789090385150",
"boekstatus": 0,
"druk": 1,
"titelserie": null,
"andere-bindwijzen": "",
"leverbaarheid": "Direct leverbaar",
"uitgever": "Brainpublisers",
"verschijningsdatum": "2024-06-08T00:00:00+02:00",
"verkooppositie": 5,
"auteur": [
{
"naam": "Martin van Kranenburg",
"url": "https://www.managementboek.nl/auteur/120630/martin-van-kranenburg?affiliate=43568",
"foto": "https://i.mgtbk.nl/auteur/120630-500x300.jpg?_=N6FUtiML_0"
}
],
"url": "https://www.managementboek.nl/boek/9789090385150/chatgpt-als-tweede-brein-martin-van-kranenburg?affiliate=43568",
"bestel": "https://www.managementboek.nl/winkelkar?bestel=9789090385150&affiliate=43568",
"img": "https://i.mgtbk.nl/boeken/9789090385150-920x960nbst.jpg?_=none_4"
},
{
"titel": "Word eens volwassen! - Next level online ondernemen",
"ondertitel": "Wat ondernemers kunnen leren van pokerspelers",
"abstract": "Voor ondernemers is het nog nooit zo belangrijk geweest om digitaal volwassen te worden. Of je leert het nieuwe digitale spel spelen, of het is game over.",
"samenvatting": "Voor ondernemers is het nog nooit zo belangrijk geweest om digitaal volwassen te worden. Of je leert het nieuwe digitale spel spelen, of het is game over.\r\n\r\nMaar de spelregels in de online wereld zijn complex en soms ongrijpbaar. Hoe maak je de juiste keuzes? Hoe haal je meer rendement uit online? Hoe zorg je ervoor dat je beslissingen maakt in dienst van duurzaam succes?\r\n\r\nWord een speler in het spel dat ‘digitaal groeien’ heet en ontdek:\r\n✓ Waarom pokerspelers betere beslissingen maken dan schakers.\r\n✓ Hoe je 300% meer omzet maakt in dezelfde tijd.\r\n✓ Waarom de 4 P’s van marketing hun beste tijd hebben gehad.\r\n✓ Hoe je een reis in de tijd maakt en zo een beter resultaat behaalt.\r\n✓ Een uniek model voor online groei gebouwd op tien jaar praktijkervaring.",
"taalvermelding": "Nederlands",
"europrijs": 21.95,
"bindwijze": "paperback",
"rating": "",
"trefwoord": [
"ondernemen",
"digitaal",
"online ondernemen"
],
"rubriek": "Marketing",
"ean": "9789492528643",
"boekstatus": 0,
"druk": 1,
"titelserie": null,
"andere-bindwijzen": "",
"leverbaarheid": "Direct leverbaar",
"uitgever": "S2 Uitgevers",
"verschijningsdatum": "2021-01-04T00:00:00+01:00",
"verkooppositie": 95,
"auteur": [
{
"naam": "Christiaan Slierendrecht",
"url": "https://www.managementboek.nl/auteur/105204/christiaan-slierendrecht?affiliate=43568",
"foto": "https://i.mgtbk.nl/auteur/105204-500x300.jpg?_=5Tu636G8_1"
}
],
"url": "https://www.managementboek.nl/boek/9789492528643/word-eens-volwassen-next-level-online-ondernemen-christiaan-slierendrecht?affiliate=43568",
"bestel": "https://www.managementboek.nl/winkelkar?bestel=9789492528643&affiliate=43568",
"img": "https://i.mgtbk.nl/boeken/9789492528643-920x960nbst.jpg?_=none_1"
},
{
"titel": "StoryBrand",
"ondertitel": "Hoe een heldere boodschap je bedrijf laat groeien",
"abstract": "Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.",
"samenvatting": "<b>Nederlandse versie met medewerking van Daan Schmidt</b>\r\n\r\nVeel bedrijven verspillen jaarlijks kostbare budgetten aan marketing die niet werkt. Zonde van het geld. Maar waarom doen ze het dan? Omdat zij de kern van hun boodschap toevertrouwen aan reclamebureaus en grafisch vormgevers. Die weten alles van vormgeving en Photoshop, maar hebben nog nooit een boek gelezen over hoe je de boodschap van een bedrijf helder krijgt. Zo gaan ze helaas voorbij aan het belang van de klant. Die zit niet te wachten op social mediaberichten of een billboard langs de snelweg.\r\n\r\nKlanten willen weten waarom jouw product of dienst voor hen van toegevoegde waarde is. Welk probleem het voor hen oplost en waarom het hun leven zal verbeteren. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Door jouw organisatie op de juiste manier te positioneren in het verhaal van de klant. Stel jezelf daarbij de volgende vragen: waar is de klant naar op zoek? Wat wil hij bereiken? En hoe kan jouw product of dienst daarbij helpen?\r\n\r\nHet ontwikkelen van een heldere boodschap is hierbij essentieel. De manier waarop je schrijft en spreekt over een product of dienst is voor klanten namelijk van doorslaggevend belang om over te gaan tot de aankoop ervan. Dat inzicht vormt de basis van de StoryBrand-formule. De StoryBrand-formule is volledig gebaseerd op hoe het brein reageert op verhalen. Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.\r\n\r\n- Creëer een unieke meerwaarde voor je klanten.\r\n- Voorkom geldverspilling en zet in op het verhaal van je klant. Het is het waard.",
"taalvermelding": "Nederlands",
"europrijs": 29.99,
"bindwijze": "paperback",
"rating": "",
"trefwoord": [
"marketing",
"brand",
"groeistrategie",
"StoryBrand",
"heldere boodschap"
],
"rubriek": "Marketing",
"ean": "9789089655868",
"boekstatus": 0,
"druk": 1,
"titelserie": null,
"andere-bindwijzen": "",
"leverbaarheid": "Direct leverbaar",
"uitgever": "Van Duuren Management",
"verschijningsdatum": "2021-06-17T00:00:00+02:00",
"verkooppositie": 70,
"auteur": [
{
"naam": "Donald Miller",
"url": "https://www.managementboek.nl/auteur/92365/donald-miller?affiliate=43568",
"foto": "https://i.mgtbk.nl/auteur/92365-500x300.jpg?_=d66g0wpl_0"
},
{
"naam": "Daan Schmidt",
"url": "https://www.managementboek.nl/auteur/108192/daan-schmidt?affiliate=43568",
"foto": "https://i.mgtbk.nl/auteur/108192-500x300.jpg?_=U/yEHinv_0"
}
],
"url": "https://www.managementboek.nl/boek/9789089655868/storybrand-donald-miller?affiliate=43568",
"bestel": "https://www.managementboek.nl/winkelkar?bestel=9789089655868&affiliate=43568",
"img": "https://i.mgtbk.nl/boeken/9789089655868-920x960nbst.jpg?_=ead516ea_1"
},
{
"titel": "Eén fan per dag",
"ondertitel": "Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?",
"abstract": "Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.",
"samenvatting": "<b>Het bestverkochte managementboek van 2017 én 2018!</b>\r\n\r\nMet 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.\r\n\r\nIn dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!\r\n\r\n- Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.\r\n- Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.",
"taalvermelding": "Nederlands",
"europrijs": 20.99,
"bindwijze": "gebonden",
"rating": "",
"trefwoord": [
"klantgerichtheid",
"ondernemen",
"klantenbinding",
"ondernemerschap",
"klanten winnen"
],
"rubriek": "Marketing",
"ean": "9789089653291",
"boekstatus": 0,
"druk": 1,
"titelserie": null,
"andere-bindwijzen": "",
"leverbaarheid": "Direct leverbaar",
"uitgever": "Van Duuren Management",
"verschijningsdatum": "2017-02-02T00:00:00+01:00",
"verkooppositie": 188,
"auteur": [
{
"naam": "Jos Burgers",
"url": "https://www.managementboek.nl/auteur/159/jos-burgers?affiliate=43568",
"foto": "https://i.mgtbk.nl/auteur/159-500x300.jpg?_=79e1ed3b_1"
}
],
"url": "https://www.managementboek.nl/boek/9789089653291/een-fan-per-dag-jos-burgers?affiliate=43568",
"bestel": "https://www.managementboek.nl/winkelkar?bestel=9789089653291&affiliate=43568",
"img": "https://i.mgtbk.nl/boeken/9789089653291-920x960nbst.jpg?_=f3b4c788_1"
},
{
"titel": "Six Star Service",
"ondertitel": "Maak een onvergetelijke indruk op je klanten",
"abstract": "Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster.",
"samenvatting": "Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.\r\n\r\nIn zijn nieuwe boek 'Six Star Service' deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!\r\n \r\n- Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar.\r\n- Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap.\r\n\r\n'Sydney schrijft zoals hij lezingen houdt: met veel enthousiasme. Daarbij zit Six Star Service vol met inspirerende anekdotes en praktische tips. Kortom, een echte aanrader!' – Remko Amesz, Directeur Klantvriendelijkheid, AMP Groep\r\n\r\n'In Six Star Service maakt Sydney het bieden van een geweldige klantbeleving concreet en toepasbaar voor iedereen.' – Maarten Oosterhoff, Global Director Customer Excellence, Bugaboo",
"taalvermelding": "Nederlands",
"europrijs": 23.99,
"bindwijze": "gebonden",
"rating": "",
"trefwoord": [
"klantentrouw",
"service",
"klantenservice"
],
"rubriek": "Marketing",
"ean": "9789089655431",
"boekstatus": 2,
"druk": 1,
"titelserie": null,
"andere-bindwijzen": "",
"leverbaarheid": "In herdruk",
"uitgever": "Van Duuren Management",
"verschijningsdatum": "2020-07-16T00:00:00+02:00",
"verkooppositie": 418,
"auteur": [
{
"naam": "Sydney Brouwer",
"url": "https://www.managementboek.nl/auteur/78046/sydney-brouwer?affiliate=43568",
"foto": "https://i.mgtbk.nl/auteur/78046-500x300.jpg?_=5e06b39e_0"
}
],
"url": "https://www.managementboek.nl/boek/9789089655431/six-star-service-sydney-brouwer?affiliate=43568",
"bestel": "https://www.managementboek.nl/winkelkar?bestel=9789089655431&affiliate=43568",
"img": "https://i.mgtbk.nl/boeken/9789089655431-920x960nbst.jpg?_=57721762_1"
},
{
"titel": "Full System Marketing - Hoe je voorloper wordt in B2B marketing en sales",
"ondertitel": "",
"abstract": "Full System Marketing is voor B2B marketeers die voorloper willen worden in hun niche. Het biedt een strategisch kader voor B2B-bedrijven die willen groeien in een snel veranderende markt.",
"samenvatting": "De marketingwereld is veranderd. Lead generation werkt niet meer. Zeker niet in B2B, met hoge orderwaardes en lange verkooptrajecten.\r\n\r\nWaar moet je de marketingcenten dan wel aan spenderen? Wat levert het meeste op? Hoe kun je het bedrijf zo efficiënt mogelijk laten groeien? En hoe meet je resultaat eigenlijk?\r\n\r\nFull System Marketing is voor B2B marketeers die voorloper willen worden in hun niche. Het biedt een strategisch kader voor B2B-bedrijven die willen groeien in een snel veranderende markt. In vier fundamentele stappen bouw je een succesvolle B2B-strategie die leidt tot handraisers: geïnteresseerde potentiële klanten die klaar zijn voor een salesgesprek. Een geoliede machine, waarin marketing en sales optimaal samenwerken en tot duurzame omzetverhoging komen.",
"taalvermelding": "Nederlands",
"europrijs": 24.95,
"bindwijze": "paperback",
"rating": "",
"trefwoord": [
"sales",
"B2B marketing",
"groeien",
"B2B strategie"
],
"rubriek": "Marketing",
"ean": "9789083317731",
"boekstatus": 0,
"druk": 1,
"titelserie": null,
"andere-bindwijzen": "",
"leverbaarheid": "Direct leverbaar",
"uitgever": "Red Panda Works",
"verschijningsdatum": "2024-11-21T00:00:00+01:00",
"verkooppositie": 102,
"auteur": [
{
"naam": "Jordi Bron",
"url": "https://www.managementboek.nl/auteur/55950/jordi-bron?affiliate=43568",
"foto": "https://i.mgtbk.nl/auteur/55950-500x300.jpg?_=0_2"
}
],
"url": "https://www.managementboek.nl/boek/9789083317731/full-system-marketing-hoe-je-voorloper-wordt-in-b2b-marketing-en-sales-jordi-bron?affiliate=43568",
"bestel": "https://www.managementboek.nl/winkelkar?bestel=9789083317731&affiliate=43568",
"img": "https://i.mgtbk.nl/boeken/9789083317731-920x960nbst.jpg?_=e35389f2_1"
},
{
"titel": "Vaker in de media",
"ondertitel": "Zo kom je als vrouwelijk expert in beeld",
"abstract": "Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Met dit boek krijg je alles in handen om, als vrouw, het podium te pakken. ",
"samenvatting": "Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Helaas zijn vrouwelijke experts nog altijd ondervertegenwoordigd in het nieuws. Slechts een derde van de personen die we zien, horen en lezen in de media is vrouw, blijkt uit onderzoek van het Commissariaat voor de Media. Dat beeld wordt nog veel schever naarmate de vrouwen ouder worden. En komen de vrouwen wél aan het woord, dan lopen ze risico op stereotype framing.\r\n\r\nDit boek wil dat veranderen. Vaker in de media is een wake-upcall. Het is tijd voor een bredere diversiteit aan deskundigen in de media. Tijd voor vrouwen zoals jij!\r\n\r\nMet dit boek geeft publiciteitsexpert Janneke van Heugten je alles in handen om het podium te pakken. Ze laat zien hoe je de media effectief benadert, hoe je een goede relatie met relevante journalisten opbouwt, hoe je meer controle krijgt over je profilering in de media, hoe je in de juiste databases van redacties belandt en hoe je ervoor zorgt dat journalisten jou\r\nbellen als er iets speelt op jouw vakgebied. Een boek vol slimme publiciteitstips van hoofdredacteuren, journalisten, mediatrainers en vrouwelijke experts die je voorgingen.\r\n\r\nKortom: een onmisbaar boek voor vrouwen die vaker én beter in de media willen komen.",
"taalvermelding": "Nederlands",
"europrijs": 35.99,
"bindwijze": "paperback",
"rating": "",
"trefwoord": [
"media",
"carrière",
"vrouwen",
"publiciteit",
"expertstatus"
],
"rubriek": "Communicatie en media",
"ean": "9789089657268",
"boekstatus": 0,
"druk": 1,
"titelserie": null,
"andere-bindwijzen": "",
"leverbaarheid": "Direct leverbaar",
"uitgever": "Van Duuren Management",
"verschijningsdatum": "2024-02-29T00:00:00+01:00",
"verkooppositie": 200,
"auteur": [
{
"naam": "Janneke van Heugten",
"url": "https://www.managementboek.nl/auteur/131637/janneke-van-heugten?affiliate=43568",
"foto": "https://i.mgtbk.nl/auteur/131637-500x300.jpg?_=_1"
}
],
"url": "https://www.managementboek.nl/boek/9789089657268/vaker-in-de-media-janneke-van-heugten?affiliate=43568",
"bestel": "https://www.managementboek.nl/winkelkar?bestel=9789089657268&affiliate=43568",
"img": "https://i.mgtbk.nl/boeken/9789089657268-920x960nbst.jpg?_="
},
{
"titel": "De Wet van Snuf",
"ondertitel": "Wat je geeft, krijg je terug",
"abstract": "Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat u geeft, krijgt u terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat.",
"samenvatting": "Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat u geeft, krijgt u terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn, thuis en op het werk. Toch zijn er maar weinig mensen die de kunst van het geven echt beheersen. Dit boek brengt daar verandering in. \r\n\r\nIn 'De Wet van Snuf' beschrijft bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier waarom goede relaties beginnen met geven. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden belicht hij de 26 belangrijkste manieren van geven. Hij laat bovendien zien welke voorwaarden en risico's eraan zijn verbonden, en wat het uiteindelijk oplevert. Wie snel meer succes wil boeken, privé of zakelijk, begint dus met 'De Wet van Snuf'. \r\n\r\nJos Burgers is auteur van bestsellers als 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!', 'Hondenbrokken, No Budget Marketing', 'Geef nooit korting!' en 'Gek op gaten'. Met meer dan 150 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing en klantgerichtheid.\r\n\r\n<b>Het best verkochte managementboek van 2014!</b>",
"taalvermelding": "Nederlands",
"europrijs": 20.99,
"bindwijze": "gebonden",
"rating": "",
"trefwoord": [
"klantgerichtheid",
"relaties",
"klantrelaties"
],
"rubriek": "Marketing",
"ean": "9789089651976",
"boekstatus": 0,
"druk": 9,
"titelserie": null,
"andere-bindwijzen": "",
"leverbaarheid": "Direct leverbaar",
"uitgever": "Van Duuren Management",
"verschijningsdatum": "2014-02-20T00:00:00+01:00",
"verkooppositie": 211,
"auteur": [
{
"naam": "Jos Burgers",
"url": "https://www.managementboek.nl/auteur/159/jos-burgers?affiliate=43568",
"foto": "https://i.mgtbk.nl/auteur/159-500x300.jpg?_=79e1ed3b_1"
}
],
"url": "https://www.managementboek.nl/boek/9789089651976/de-wet-van-snuf-jos-burgers?affiliate=43568",
"bestel": "https://www.managementboek.nl/winkelkar?bestel=9789089651976&affiliate=43568",
"img": "https://i.mgtbk.nl/boeken/9789089651976-920x960nbst.jpg?_=94d45a62_1"
}
]
}